pondělí 30. června 2014

Crazy Hairstyles

Ahoj holky, můj další článek nese název Crazy Hairstyles, aneb Šílené účesy. Tento článek mě napadla, když jsem jela autobusem a seděla tam jedna slečna, která měla dokonalé vlásky. Pořád jsem se na ni musela dívat. Byly červenorůžové. Fakt krásné. A proto jsem se rozhodla napsat článek o šílených účesech. :3 Dám vám sem nějaký fotky a něco k tomu napíšu.
(všechny fotky z We♥It)

Tyhle vlasy chci. Nevím jak, ale chci je. Jenomže bohužel vím, že mně by neslušely. Ale rozhodně si chci koupit křídy na vlasy. Doporučil by mi někdo nějaký?:)


Krásné, dokonalé. Nevím proč, ale jsem ujetá na růžový vlasy:O A ta čelenka k tomu. Podobnou jsem si objednávala na Ebay a už se na ni těším.

Aaaaaw.. Asi jsem se zamilovala. Ano! Moje láska- Vlasy! :D Ne, fakt jsou krásný. Jsem docela ulítlá na vlasy. Ale mně to nevadí. Prostě nádhera.


K tomuhle nemám co říct.Ty růžový jsem nejhezčí. I když ty ostatní taky nejsou k zahození. Vážne krásný:3 Ale já bych to "nosit" asi nemohla.


Co vy a barevné vlasy? 
Máte někdo nějakou netradiční barvu?:)



6 komentářů:

  1. Zatím jsem si vlasy nebarvila - nikdy (až na nějaký ten tmavě hnědy proužek ve vlasech - skoro to nešlo vidět :D), ale těsně než pudu zase do školy plánuju konce dát na růžovo :3 Já se tak těším :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růžovou?:O Nikdy jsem ji nazkoušela, ale věřím že ti bude slušet.

      Vymazat
  2. mě se tyhle barevné vlasy líbí ..na fotkách vypadají opravdu uzasne ale ja osobne bych se takhle nabarvit nedala :D

    Zvu tě ke mě na giveaway o 20$, která probíhá na mém blogu :YOKO NGUYEN BLOG

    OdpovědětVymazat
  3. Škoda že nejdou vkládat fota :( Měla jsem Vínové konečky teda spíš polovinu hlavy :D

    OdpovědětVymazat
  4. Krásne obrázky... ja mám momentálne fialové. Občas k nim "primiešam" ružovo-fialové príčesky.
    www.battyamnesia.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat